RENGØRING

Specialised kerneforretning har altid været housekeeping og det sidder så indgroet i os, at det smitter af på alt hvad vi laver. Kvaliteten, akkuratessen, finishen og punktligheden! Det er os.
Vi er rundet af rengøring – og vi er gode til det!

RENGØRING

Alle vore kunder er forskellige og har dermed forskellige behov. Vi skræddersyer løsninger indenfor housekeeping, som passer til netop dit hotel. Fælles for alle løsninger er, at vi ikke går på kompromis med kvaliteten.

Vi varetager housekeepingen for et bredt spektrum af den danske hotelverden og har dermed stor erfaring med alt fra luksussegmentet til turisthoteller, hostels, konferencecentre og badehoteller. Alle med forskellige behov og dermed løsninger.

I en normal housekeeping-løsning, vil ofte indgå et antal af nedennævnte ydelser:

  • Værelsesrengøring (afrejse- og bliverværelser)
  • Daglig rengøring af fællesarealer (reception, toiletter, restauranter m.v.)
  • Soigneringsrunder på fællesarealer
  • Rengøring efter brug af konferencesale
  • Rengøring af svømmehaller/spa, fitness og omklædningsfaciliteter
  • Afrydning og rengøring af terrasser
  • Vaskeservice
  • Planteservice
  • Ledelse (oldfrue, arbejdende oldfrue eller supervisor)
  • Rapportering til hotellet, enten elektronisk eller på papir
  • Linnedhåndtering (herunder også bestilling m.v.)
  • Bestilling af amenities og andre administrative opgaver for hotellet
  • Køkkenassistenter, opvasker, bemanding af morgenmadsrestaurant
  • Mødeopdækning, natportier, aftenstuepige, houseman, minibarservice m.v.
  • Desinfektion: Klassisk, miljø- og overfladevenlig, uden brug af væske, storskala
  • Grøn vedligehold, glatførebekæmpelse, teknisk assistance m.v.
  • Leje, vask og rens af måtter, viskestykker, forklæder m.v.
  • Vinduespolering også med lift, med og uden rengøringsaftale
  • Byggerengøring, hovedrengøring og anden specialrengøring

OUTSOURCING AF HOUSEKEEPING TIL SPECIALISED

Housekeeping-afdelingen er typisk den største afdeling på et hotel, regnet i antal medarbejdere. Det er samtidigt en afdeling, hvor der ofte er større diversitet blandt medarbejderne end der er blandt de fleste andre personalegrupper.

Driver du i dag selv din housekeeping-afdeling eller har du den allerede outsourcet? Der er mange fordele ved at lade Specialised overtage driften heraf.

Vi har forsøgt at gøre beslutningen lettere for dig, ved at lave en enkel og gennemskuelig overdragelsesproces.

Læs mere om fordelene og processen herunder.

Fordele ved at lade Specialised drive din housekeeping for dig:

  • Stor økonomisk fleksibilitet i løsningen. Får du nye behov, tilpasser vi vor løsning efter din virkelighed
  • Lavere omkostninger, da vi som specialister er effektive og du betaler efter dit forbrug
  • Du kan nu fokusere 100 % på dine gæster, i stedet for at bruge tiden på løn- og personaleadministration, rekruttering, vagtplanlægning, vikarer ved sygdom m.v.
  • Specialised er specialister i housekeeping og rengøring. Derfor kan vi hæve kvaliteten og vi er garant for rene værelser til tiden, hver dag året rundt
  • Medarbejderne bliver del af en stor specialiseret housekeeping-organisation og de kan altid få faglig sparring = Øget kvalitet, arbejdsglæde og tryghed i jobbet
  • Løbende efteruddannelse af vore medarbejdere i rengøringsteknik og kundeservice, giver øget kvalitet og smilende og høflige medarbejdere, når de møder dine gæster
  • Fleksibilitet: Adgang til lån af medarbejdere fra andre af vore housekeeping-afdelinger ved fravær og spidsbelastninger. Er der lav aktivitet, sender vi folk til andre afdelinger

Processen ved outsourcing af housekeeping til os:

  • Vi besøger dig og drøfter din nuværende løsning, både i forhold til, hvad der fungerer godt og hvad du ønsker anderledes. Herudover gennemgår vi fysisk hotellet og på baggrund heraf udarbejder vi et uforpligtende tilbud med afsæt i dine ønskerI fald du ønsker det, kan en virksomhedsoverdragelse af dine egne housekeeping- medarbejdere indgå i løsningen, således at de bevarer trygheden i deres ansættelse på samme vilkår som hidtil, blot med Specialised stående på lønsedlen fremover
  • Ved gennemgangen af tilbuddet, kan vi drøfte, om du har ønsker til forhold der skal ændres
  • Når vi er enige om forholdene og såfremt du vælger os, udarbejder vi en samarbejdsaftale, som vi begge underskriver og som vi hver især får en kopi af
  • Herefter laver vi en enkel og præcis plan for implementeringen og de fokuspunkter der er relevanteØnsker du, at vi skal virksomhedsoverdrage dine medarbejdere, holder vi et kort personalemøde med medarbejderne, hvor vi orienterer om overdragelsen og lader dem få afklaring af diverse spørgsmål
  • På den ønskede dato, overtager vi rengøringen og ansvaret for, at værelserne er klar til tiden, at alt er pænt og rent, personaleadministrationen og alt det andetKontakt os gerne, hvis du ønsker en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan levere en god housekeeping-løsning, som matcher dine behov. Vi kommer også gerne og besigtiger dit hotel med henblik på at give dig et godt, uforpligtende tilbud på din fremtidige løsning.

VIL DU HAVE ET UFORPLIGTENDE TILBUD PÅ DIN HOUSEKEEPING?

Fordelen ved at outsource housekeepingsafdelingen til os er bekvemmelighed, besparelse og fleksibilitet